Bestelling
In principe worden alle bestellingen die op werkdagen voor 12.00 uur zijn besteld en betaald via iDeal de andere dag geleverd door PostNL, heel af en toe lukt het PostNl niet om de bestelling de andere dag te leveren. We hopen op jouw begrip.
Uitzondering: De kant en klare traktaties, bellenblaas, geboortebedankjes, kaartjes, labeltjes met tekst, chocoladerepen, merci’s zijn maakorders. Wij proberen deze zo snel mogelijk te maken, reken hierbij op 2 tot 3 werkdagen extra bovenop de normale levertijd. Houdt er echter rekening mee, dat deze meestal niet meteen de andere dag geleverd worden. Indien je de bestelling heel snel nodig hebt, dan kun je het beste kiezen om de traktatie zelf in te pakken.
Wanneer je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je meteen daarna een automatische email met de factuur met daarin jouw ordergegevens. Hierin staat jouw bestelling, het totaalbedrag incl. verzendkosten vermeldt incl. de betaalgegevens. Indien je de bestelling niet meteen binnen krijgt in de mail, mail ons dan even op info@ikgatrakteren.nl, want dan heb je waarschijnlijk het email-adres niet goed ingevuld.
Wij verzoeken je vriendelijk de bestelling goed na te kijken op eventuele fouten. Mocht het niet goed zijn, dan kun je ons daarvan op de hoogte brengen via info@ikgatrakteren.nl, wij zullen de bestelling dan aanpassen en je de aangepaste bestelling mailen. Er kan altijd iets worden toegevoegd aan de bestelling, als je iets bent vergeten, als de bestelling tenminste nog niet is verzonden. Voor het toevoegen van een artikel of aanpassen van een hoeveelheid rekenen wij wel 0,45 eurocent extra aan iDeal kosten. Dit geldt tevens als er een extra bestelling wordt aangemaakt en de 2 bestellingen moeten worden samengevoegd tot 1 pakket. We zullen dan 1x pakketpost terugstorten - 0,45 eurocent.
Als er vragen zijn over de bestelling, dan sturen wij altijd een mail, houd je email dus goed in de gaten :)
De prijzen op onze website www.ikgatrakteren.nl zijn in euro's, per stuk inclusief btw en exclusief de verzendkosten per bestelling. De artikelen worden zo precies mogelijk beschreven en afgebeeld op de website. Alle artikelen worden door ons getest, voordat ze worden verzonden, zodat defecte artikelen eigenlijk uitgesloten zijn. Je dient zelf te beoordelen of een artikel geschikt is voor een bepaalde leeftijd.
Wij hanteren een min. bestelgrootte van € 5,00 euro excl. verzendkosten.
Betalingen
Ideal:
Als je op werkdagen voor 12.00 uur besteld en betaald via iDeal, dan wordt jouw bestelling de andere dag geleverd.
Heb je de bestelling met spoed nodig, dan adviseren wij je met iDeal te betalen.
Overschrijving:
Heb je bij de betaalmethode gekozen voor een overschrijving, dan verzoeken wij je vriendelijk het bedrag binnen 7 dagen te betalen op IBAN nr. NL09RABO0147524768 tnv " Ik ga trakteren", Rabobank te Neede onder vermelding van jouw bestelnummer. Na ontvangst van de betaling zullen wij de bestelling zo snel mogelijk gaan verwerken.
Als de betaling niet binnen 7 dagen is betaald, dan sturen wij vaak een mailtje met een herinnering. Wordt aan deze herinneringsmail geen reactie gegeven, dan plaatsen wij de artikelen weer terug in de voorraad.
Verzending / Levering
Alle post wordt aangeboden bij Postnl. In principe worden de pakketten de andere dag bezorgt. Wij krijgen hier weinig klachten over, maar wij en Postnl. kunnen niet 100 % garanderen dat het poststuk de andere dag wordt bezorgt. "Ik ga trakteren" kan dan ook niet aansprakelijk / verantwoordelijk worden gesteld voor fouten of vertragingen van Postnl. Versturen geschiedt dan ook op eigen riscio. Wij verzoeken je dan ook hier rekening mee te houden en tijdig te bestellen !
Je bent zelf verantwoordelijk voor het aanleveren van de juiste adresgegevens. Wij zijn niet aansprakelijk voor zendingen die verloren zijn gegaan als gevolg van verkeerd verstrekte adresgegevens.
Zodra wij de bestelling gaan verzenden, ontvang je automatisch een mailtje dat de bestelling is verzonden. We sturen geen track en tracé code meer mee, maar als je het wilt weten, mag je ons daar altijd over mailen. Dan kunnen wij deze voor je opzoeken en doorgeven, zodat je de bestelling kunt volgen via www.tracktrace.nl
Brievenbuspost
In sommige gevallen kan het als brievenbuspost worden verzonden, dan passen wij de bestelling aan en storten het teveel betaalde bedrag terug. Wij hanteren voor brievenbuspost tot 100 gram € 2,95 EURO, van 100 tot 350 gram € 3,95 euro en bij brievenbuspost van meer dan 350 gram € 4,25 euro. Je betaalt pakketpost, dan storten wij je het teveel betaalde bedrag terug. "Ik ga trakteren" is niet aansprakelijk voor verlies of beschadiging van goederen tijdens verzending via Postnl. Als je van tevoren wilt weten of het als brievenbuspost kan worden verzonden, kun je ons mailen info@ikgatrakteren.nl
Aansprakelijkheid
"Ik ga trakteren" is niet aansprakelijk voor enig directe of indirecte schade die na levering, door welke oorzaak dan ook, ontstaan is aan de afnemer, aan de zaken van de afnemer, aan derden of aan zaken van derden. Ook is "Ik ga trakteren" niet aansprakelijk voor het verloren gaan of beschadigen van de verzonden artikelen.
Ophalen
Het is ook mogelijk de bestelling bij ons op te halen, ons adres is: Blikweg 11, 7161 XN Neede.
Als je de bestelling bij ons wilt ophalen, dan moet de bestelling en betaling wel via de webwinkel worden geplaatst en kies je voor de optie: Ophalen in Neede. Je betaalt dan ook geen verzendkosten. Wij nemen geen contante betalingen aan, omdat wij geen kasboek bijhouden. Na de bestelling zullen wij een mailtje sturen om een afspraak te maken. Er kan bij ons aan de deur niet worden gekocht. Als je bijv. een bestelling komt ophalen, kan er niet ter plekke nog wat worden bijbesteld.
Aangezien wij een webwinkel hebben is het niet mogelijk om artikelen bij ons te bekijken, wij hebben geen showroom / winkel.
Ruilen en retourneren
Het kan natuurlijk altijd dat een artikel toch tegen valt met datgene wat je had verwacht. Je kunt het dan binnen 14 retourneren (gerekend vanaf het bezorgmoment). Je kunt hiervoor het Formulier voor Herroeping / retourzending invullen, te vinden links onderaan de pagina of klik op deze link
Formulier voor herroeping / retourzending
Dit formulier alleen invullen en terugzenden als je de overeenkomst wilt herroepen, nadat je de bestelling van ons hebt ontvangen.
Je deelt ons hierbij mee dat je de overeenkomst betreffende de verkoop van de goederen wilt herroepen. Je hebt hiervoor een bedenktijd van 14 dagen vanaf de ontvangstdatum.
Wij zullen je het totale aankoopbedrag terugstorten op jouw rekening na ontvangst van jouw retourzending.
De verzendkosten voor retourzending (pakketzegel bij postkantoor is € 6,95 euro) zijn wel voor jouw eigen rekening.
Indien je een gedeelte van je bestelling wilt houden, dan wordt alleen het bedrag van datgene je aan ons terugstuurt vergoedt en niet de verzendkosten.
Je dient jouw retourzending via dit formulier aan ons aan te melden, voordat je ons het pakket terug stuurt.
Je kunt jouw retourzending sturen naar:
ik ga trakteren
ovv retourzending bestelnummer ...........
Blikweg 11
7161 XN Neede
Let op: persoonlijk gemaakte traktaties (bijv. traktaties, merci, chocoladerepen, kaartjes waarbij een specifieke naam en foto is gebruikt) worden niet door ons teruggenomen. We hopen op jouw begrip !
Het artikel moet ongebruikt zijn en in de originele verpakking zitten, zodat we deze nog opnieuw kunnen verkopen. Losse snoep moet nog verpakt zijn in de verpakking, zoals wij het hebben geleverd en niet los zijn gemaakt in verband met hygiëne. Jij bent verantwoordelijk voor verlies en/of beschadiging tijdens het verzenden naar ons, dus zorg dat je het pakketje goed inpakt.
Privacy
"Ik ga trakteren" zal jouw persoonsgegevens vertrouwelijk behandelen en nooit beschikbaar stellen aan derden. Persoonsgegevens worden door "Ik ga trakteren" alleen gebruikt voor het uitvoeren van de bestelling en het zenden van eigen email-post, bij aanbiedingen of nieuws. Indien je geen mail meer wilt ontvangen, dan kun je je op elk gewenst moment uitschrijven uit de mailingslist.
Dit geldt tevens voor foto’s die wij van gemaild krijgen om op een traktatie te plaatsen. Deze zullen nooit aan derden beschikbaar worden gesteld.
Overmacht
Bij overmacht van "Ik ga trakteren" kan de bestelling door ons worden geannuleerd. Onder overmacht wordt verstaan: onvoorziene omstandigheden, waar wij geen grip op hebben, zoals: ziekte, familie-omstandigheden, bedrijfsstoring, transportmoeilijkheden bij Postnl., stakingen en wanprestatie van onze leveranciers en vervoerder.
Bijgewerkt dd 24 november 2016